3-1 och 1-3

Igår var det massa tågolyckor (läs två) och det betydde att det istället för att ta 1h14min så tog det 2h20min. Och dessutom fick jag vänta på ebbis ersättningsbuss i typ en timme. Men det var mysigt :D
Sen åt jag kinesmat med Emmi och SaBu, jag blev så mätt att det gjorde lite ont i höger sida av magen. På kvällen spelade vi spel med ebbi o juli, Kategorispelet(?). Det var roligt, men man ska helst inte ha skadat sin skrivararm, för man måste skriva Bautasnabbt och tänka bautasnabbt och fuska lite på ett schyst o roligt sätt...^^
Idag har jag mest tittat på fotboll. Först vann Vanstad med 3-1 och sen vann Sverige med 1-3.
Sammanfattningsvis 2 mkt bra dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0