God morgon trevliga läsare!

Jag känner att jag är inne i ett stim, ett försommarstim? Slutet på att stim är iaf Tim, vilket känns bra! Hmm, Stimpengar hade varit trevligt. Pengar i allmänhet är trevligt. För med pengar kan man göra roliga saker, vilket är trevligt. Frågan är om inte det mesta är ganska trevligt och om jag skulle ta och sluta skriva ordet trevligt i min supertrevliga blogg. Kanske, kanske inte.
Nä, om man skulle ta och äta lite frukost kanske. Annars kanske man blir otrevlig :-o
Och det vill vi ju inte.

Jag tänker avsluta med ett citat från min systers kompis (vet ej vem av dem). Såhär sa hon precis;
- "Jag har träningsvärk i mina ballar!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0