Midsommar 0.9

Fatta hur trött man blir av att sova i endast 4h och sen gå upp klockan 6 och jobba hela dagen! Fy dig.
-
MEH är på 90-årskalas idag, Inga har brakfest. WiieHoo!
-
Imorgon är det Midsommar, då ska jag dricka Vanlig snaps.
-
CDON.COM har en sida som jag aldrig sett förr, den var mycket trevlig :D
-
En chai säger att en annan chai tar på hennes bröst. Men jag säger inte till dai vad det är för chai!
-
20-årsfesten ägde rum i lördags. Det var en som heter Oliver och en som inte heter Wille som hade fest. Oliveren är min bror och den andra heter William. Det handlade mest om 21 kändes det som. "till och med det liksom!" mm. Grrrrr
Jag gör övningar varje kväll, för jag försöker träna upp min axel så den inte ska hoppa ur led igen. Aj.
-
Jag har visst mycket att berätta, så går det när man inte skriver så ofta (A). Men jag kommer inte ihåg/på något själv, typ. Så det är tur att Emmi hjälper mig :D
-
Hon säger att jag saknar fotbollen oxå. Det gör jag! Göra mål är skoj ju...
-
Den 29 juni är det transformerande bio och den 13 juli är det förtrollande bio!
-
Nu ska jag få pannkakor, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0