Midsommar 1.5

Nu har jag kommit hem! Klockan är mycket och det är ljust ute. Men jag har hunnit med en hel del inatt.
-
Först var vi i Röddinge och firade midsommar på vanligt vis med bl.a. sill, snaps, midsommarstång och dans runt denna.
-
Sen åkte vi till Sjöbo för att efterfesta lite hos Arndolf-dolph. Där ritade vi med Malibu-pennor på varandra. Det blev väldigt fint! Jag älskar för övrigt Avenged Sevenfold numera, eller som vi säger A7X. Och en som heter Malin älskar Ica-Koffe :D
-
När vi blev utslängda därifrån gick vi hem till Nubbe och hoppade i deras nya pool. Det var 24 grader i vattnet. Ganska kallt! Men det var roligt.
-
-
Sen gick jag hem igenom hela Sjöbo med Lelle och Ica-Koffe.
-
Och nu säger jag god natt, glad midsommar! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0