är emmi en bäst?

Jaha, äntligen har min blogg gjort någon nytta :D Ebba vågar inte skriva något i sin blogg, för jag bara "dödar" hennes inlägg då! Mouwwhahahha!
Ebba tittade på Sherlock Holmes, Igen. Och Emmi färgade hennes hår, Igen. Jag undrar om det blev snyggt. Ebba säger att det börjar bli lite bättre iaf...

Jag heter Tim, idag klippte min frisör mitt hår. Sen sa hon att hon hade klippt en hel peruk! Så mkt hår låg det på golvet. Och ja, just det. Vi ska ha en omröstning, alla som tycker att Emmi är bäst skriver "Bäst" i kommentar, alla som inte tycker hon är bäst skriver "Inte bäst" i kommentar. Man får bara rösta en gång!
Lycka till emmi :)

Kommentarer
Postat av: bästis

BÄÄÄÄST! <3

2011-03-29 @ 21:25:36
Postat av: ebba

BÄST!

2011-03-29 @ 21:44:34
URL: http://emmisbloggpunktblogg.blogg.se/
Postat av: Kim

BÄST!

2011-03-30 @ 10:07:56
URL: http://stuenfors.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0