Hjälte i vardagen (ggr 2)

Jaha, vad har hänt sen sist? Faktiskt ganska mkt och spännande saker! Ebba tycker att det snart är sommar, det tycker inte jag! Hon längtar till lördag, jag längtar till imorgon (fredag). Kommer ni ihåg att jag har kommenterat att ebba har tittat på sherlock holmes typ 10 ggr sen i fredags? Jag blev så sugen att jag letade upp den jag med. Jag har sett den en gång innan, men den är ju faktiskt riktigt bra! Och någon sa att det ska komma en 2:a, det låter väl bra ebba!? :D


Ebba beklagar sig över att hon inte har så intressant liv, och att det går ut över min blogg. Jaha, men se då till att skaffa ett intressantare liv! Det är väl inte så svårt? :P
Sist men verkligen inte minst så måste jag berätta att Ebba Petersson räddade en katt ifrån att dö igår! Helt sjukt, ebba är grym! Katten låg på tågspåret, så ebba bara hoppade ner på spåret och kastade upp katten till emmi. Sen så fick emmi dra upp ebba från spåret, och det var precis att hon hann få upp henne innan tåget kom och krossade henne. Jätteläskigt! Synd att ingen filmade det. ;)

Edit: Jag har glömt att framföra röstningsresultatet. Det står iaf klart att Emmi faktiskt är bäst. Hon vann med 3-0 mot sig själv! Grattis säger vi till henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0