MammaMysKväll

Igårkväll hade ebba myskväll med sin mamma! Hon åt den bästa maten och tittade på de bästa filmerna. Det låter kul, ebbas mamma är kulig :) Sen kom emmi hem och så tittade de på en film till, the one and only sherlock holmes!
Klockan 1 skulle ebba försöka sova, hur tror vi att detta gick? Just det, inte alls bra. Hon gick säkert inte o la sig förrän jättelång tid efter, och sen kunde hon säkert inte somna på aslänge heller. Det är lite synd om lilla ebba. Men tur då att hon hade den bästa myskvällen innan! :D
Själv har jag spelat match idag, skittidigt. Jag fick gå upp klockan 7, på en lördag :-O Och ikväll ska jag äta sushi, typ för första gången. Jag ska lära mig att äta med pinnar, det ska bli kul! Så länge jag inte petar ut någons ögon. :)
Sova middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0